środa, 8 kwietnia 2020

List do dzieci!

                                                                                         LIST                  
       
                                                          Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Szczególnie mocno Was kochane Dzieci, Waszych Rodziców i cały Personel naszego przedszkola. Już bardzo tęsknię za wszystkimi.

               Kochane dzieciaczki, cieszę się że tak pięknie pracujecie i bawicie się w domu. Mam nadzieję, że się nie nudzicie. Codziennie z  ciekawością oglądam przysyłane filmiki oraz zdjęcia z różnych grup, które Wasze Panie umieszczają na blogach. Widzę, że macie też wiele nowych pomysłów na zabawy,   z których mogą inni korzystać. W tym miejscu bardzo dziękuję za zaangażowanie rodziców i starszego rodzeństwa. Super, że uczestniczy w tych działaniach cała rodzina. Ten wspólnie spędzony czas na pewno w przyszłości zaowocuje i mimo tej niecodziennej sytuacji jest bardzo cenny i nie można go zmarnować. Mam nadzieję, że już wkrótce się spotkamy. Ja jestem codziennie w przedszkolu. I powiem Wam, że zabawki, już bardzo tęsknią. Lalki i misie wyspały się za wszystkie czasy. Rybki w akwarium dziwią się, że jest tak cicho i nikt nie puka do szyby.  A plac zabaw już odpoczął i zaczyna się nudzić. Nawet trawa odrosła, wydeptana przez wasze buciki. Dzisiaj przeszłam przez cały ogród i zrobiłam kilka zdjęć, żebyście nie zapomnieli, jak wygląda.

Wiosna rozgościła się już na dobre, kwitną różowe i fioletowe hiacynty, czerwone jaskry, żółte żonkile i mlecze, amarantowe prymulki i fioletowe fiołki /kwitną w miejscach , gdzie nigdy ich nie było/. Już niedługo zakwitną tulipany i magnolie. A niebieskie szafirki wyrosły na boisku, chyba ptaki je tam posadziły. Ptaki też często odwiedzają nasz ogród.  Zauważyłam, że niektóre przenoszą   w dziobkach drobne gałązki, piórka i trawy, ponieważ zaczynają budowę gniazd, a niektóre muszą w nich tylko posprzątać, albo naprawić. Oj w tym roku wiosna bardzo się spieszy. Mam nadzieję, że już  w krótce będziecie mogli pobiegać na zielonej trawie, bez grubych kurtek i czapek. Ale na razie dla waszego zdrowia musicie zostać w domu.

Pozdrawiam wszystkich bardzo wiosennie i słonecznie. Życzę pogody  w sercach, cierpliwości    i ciekawych pomysłów na zabawy.  Dzieciaczki pomagajcie w przygotowaniach świątecznych i bądźcie grzeczni. Jak będziecie mieli trochę czasu może narysujecie nasze przedszkole. Jestem ciekawa, czy pamiętacie jak wygląda.


Katarzyna Nawrocka
                                                                                                                       wicedyrektor 













Wesołych Świąt!

  Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzą: Dyrektor i pracownicy Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu